Panades del Dimoni

Més Sant Antoni! Ens agrada tant aquesta festa que fa uns anys ens vàrem inventar un mestall entre les panades i les espinagades de carn, i s’ha fet famós: les Panades del Dimoni de Pomar.
Aquestes panades del dimoni són panades amb el farcit de les espinagades de carn, però si sou del coent, aquestes panades són per a vosaltres! Si a ca vostra sou poquets, o fins i tot per un tot sol, són una opció genial perquè no quedeu sense la vostra “espinagada individual!. És que tenim solucions per a (quasi) tot!
Un berenar o un sopar ideal per a aquest dia, acompanyat d’un tassonet de vi negre, sense abusar... entre el coet i la calor del vi, ben aviat vos haureu espassat el fred!
Encara que de panades del Dimoni en tenim durant aquests dos mesos a les nostres pastisseries de Campos i de Palma, i també a pomaronline.com, en aquests dies la demanda puja molt, per la qual cosa vos recomanam que, si no voleu quedar sense, les comaneu com més aviat millor!
Probablement en podreu trobar pel món altres de semblants (però mai iguals!) i amb un altre nom (mai seran del Dimoni), però vos asseguram que, com les nostres –les originals– no en trobareu enlloc! Vos hem avisat!